Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2024, 10:42pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « dere i regn i Vittaras end i »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   dere i regn i Vittaras end i
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: dere i regn i Vittaras end i  (Read 80 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
dere i regn i Vittaras end i
« on: Dec 6th, 2016, 9:51pm »
Quote Quote Modify Modify

Den dag tog jeg Virratas ud for en f?rste k?rsel det var temmelig koldt. Minus 4 grader, kontra min sidste l?b K3, hvor det var plus 4 grader (39 versus Moncler Doudoune Femme Rouge 25 F). S? for de f?rste par miles mine kolde fingre fik de fleste af min opm?rksomhed, men jeg lykkedes at f? et godt f?rste Nike Roshe Run Womens indtryk af Virratas. Jeg l?b i dem for 8 miles.
 
De k?rer meget let og nem. Jeg f?ler ikke jeg n?dt til at justere meget for Nike Air Max 1 Womens dem. De f?ler faktisk lidt som en opdatering af min K3. Efter et par miles Jeg f?lte en irriterende h?jderyg under bolden af ??min h?jre fod. Det mindede mig om nogle k?rer i mit Hattoris. Kun p? min h?jre fod. Heldigvis f?lelsen gik v?k efter et par flere miles. Jeg er ikke sikker p?, hvad det er. Jeg har ogs? f?lt dette for nylig i Kinvara 3, og det kan v?re p? grund af den kolde temperatur p?virker hvordan s?len f?les. I en efterf?lgende k?re indend?rs p? et l?beb?nd, jeg www.tolin.co.uk ikke f?ler denne "h?jderyg", og d?mpning f?lte helt bl?de.
 
Mine t?er f?ler sig trygge, og de har masser af plads i www.maisonarchitecture.fr Virrata. Skoene f?ler meget ?ndbar, faktisk lidt koldt i starten. Jeg tror dine f?dder vil f? v?dere i regn i Vittaras end i Moncler Doudoune Femme Noir Kinvaras.
 
S?len synes at g?re mere st?j end den eneste af mine K3S. Jeg er ikke sikker p?, om dette skyldes af den eneste materiale, Canada Goose Dawson Parka fordi det er nul dr?be, eller m?ske at rillerne i s?len arbejde som SoundBox. De g?r mere lyd p? brostensbelagte veje, end de g?r p? asfalt. Jeg ogs? m?rke til, at rillerne i s?len tog en lille sten p? hver fod. Mindre sten end i min Nike Free 3.0 v1 / v3, men mere end i Kinvaras. Jeg f?lte ikke dem under k?rslen selv.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.