Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2024, 10:40pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « andere sites kan lezen »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   andere sites kan lezen
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: andere sites kan lezen  (Read 112 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
andere sites kan lezen
« on: Dec 7th, 2016, 3:13am »
Quote Quote Modify Modify

Zelden vind ik een loopschoen die kan worden gebruikt voor een dergelijke grote verscheidenheid aan trainingen van lange runs om herhalingen te volgen.
 
Maar soms, een schoen heeft het allemaal. Maak kennis met de Adidas Adios Boost, een lichtgewicht trainer die werkt voor zowel snelle workouts en marathons.
 
Adidas Adios Boost Shoe
 
Ik voor het eerst de schoen getest tijdens mijn build-up voor de Boston Marathon 201Asics Gel lyte 5 Womens 4 na een aanbeveling van een van mijn hardlopers. In eerste instantie heb  ik niet hou ervan. Ik werd niet gebruikt om de tussenzool materiaal en vetersysteem is een beetje omslachtig.
 
Maar het groeide op mij en na een paar weken heb ik genoten van elke punt in de Boost.
 
Binnenkort ga ik hecht waarde aan het racen Boston in hen en hoewel mijn ras niet precies volgens plan, de schoenen werkte ongelooflijk goed. Mijn kuiten hebben de neiging om kramp tijdens uitdagende lange runs als ik in een schoen die is te minimalistisch, maar de Adios Boost op voorwaarde dat een mooi compromis tussen low-drop flats zonder voldoende kussen en meer gedempte trainers die niet responsief genoeg om te racen. Voor voorbeelden van deze soorten schoenen, zie al mijn loopschoen beoordelingen.
 
Hoewel de forse $ 140 prijskaartje is een grote belemmering voor een heleboel lopers, ze zijn een veelzijdige training schoen die veel waarde Nike Air Max 90 Womenslevert, ondanks de kosten.
 
Terwijl je schoen reviews op vele andere sites kan lezen, ik af en toe herzien select loopschoenen, want ik wil dat je het perspectief van een coach te hebben. U leert hoe ze kunnen worden gebruikt in de opleiding, voor wat wedstrijden of trainingen, en als ze zou kunnen voorkomen verwondingen bij correct gebruik.
 
Dit type beoordeling perspectief is niet zo vaak voor, dus ik hoop dat het nuttig voor u.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.