Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2024, 10:39pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Scribner kommer memoarer vara »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Scribner kommer memoarer vara
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Scribner kommer memoarer vara  (Read 111 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
Scribner kommer memoarer vara
« on: Dec 8th, 2016, 9:30pm »
Quote Quote Modify Modify

NEW YORK: ?ntligen redo att ta ett steg tillbaka och reflektera har Nike ordf?rande Phil Knight skrivit en memoar.
 
Den Scribner avtryck av Simon & Schuster Inc. ber?ttade f?r Associated Press p? m?ndagen att Knight bok ?r planerad till v?ren 2016. 77-?riga Knight, som Uppge i juni att han kommer att avg? som ordf?rande n?sta ?r, ?r k?nd f?r sin ovilja att prata om det f?rflutna. M?l i ett uttalande genom Scribner, sade han att han v?lkomnade m?jligheten att se tillbaka. "Under l?ng tid Nike Air Max 90 Mujer Azul har jag haft _ f?rfr?gningar fr?n ett par Nike Air Max 90 Mujer framst?ende f?rlag och m?nga olika personer att skriva Nike Air Max Thea Damen historien om hur Nike B?rjade", sade han. "Jag hade varken Nike Air Max 90 Mujer Rosa tid eller lust upp till de sista par ?r Ge upp mer och mer dagliga ansvaret, har jag funnit tid och perspektiv Nu recensionerna sade ett annat s?tt .. Om jag inte g?r det nu, var inte det t kommer att ske ?verhuvudtaget. "
 
De finansiella villkoren f?r boken aff?ren har inte offentliggjorts. Knight var représentée par Washington advokat Robert Barnett, vars led kunder fr?n president Barack Obama till Barbra Streisand. Selon Scribner kommer memoarer vara "uppriktig, ?dmjuk, och snett gutsy."
 
Knight bok n?rvarande untitled, kommer att ber?ra S?dana kontroverser har arbetsf?rh?llanden p? utl?ndska fabriker. Hans m?l ?r att fokusera Nike Air Max 90 Herren p? de tidiga ?ren. ?r 1964 Knight B?rjade vad Nike Air Max 1 Damen Nike est devenu i ett handslag aff?r med hans sp?r Nike Roshe Run Donne tr?nare vid University of Oregon, Bill Bowerman, och Adidas Superstar Donne inledningsvis s?lde l?parskor fr?n stammen de son gr?n Plymouth Valiant. I Forbes senaste lista ?ver landets rikaste personer, med Knight officiella nr 17 ?r Uppskattad v?rde av $ 24,4 miljarder dollar.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.