Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 23rd, 2024, 4:35pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « nad sedan efter att ha h »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   nad sedan efter att ha h
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: nad sedan efter att ha h  (Read 86 times)
imhotep
ForumsNet Member
USA 
***



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 316
nad sedan efter att ha h
« on: Dec 21st, 2016, 12:52am »
Quote Quote Modify Modify

Om sex m?nader sedan skrev jag en mycket positiv recension av Skechers G? Bionic l?parsko. Min v?n Nate (i BikerNate blogg - se hans Go Bionic recension h?r) och jag Canada Goose Solaris Parka hade arbetat med Skechers under flera m?nader som oberoende slit testare att f?rfina skon innan slutproduktion, och slutprodukten Nike Air Force 1 Suede Womens ?r en som jag gillar ganska bit. Go Bionic ?r en noll-sl?pp, vadderade, super-flexibel sko med ett ganska brett toebox - det ?r b?de en fantastisk sko f?r att k?ra Nike Air Max 90 Womens Grey in och ett utm?rkt val f?r platt fritidskl?der.
 
Skechers-Go-BionicThe Adidas Superstar Mens Go Bionic har nu sl?ppts, och jag har redan f?tt positiv respons fr?n b?de l?sare Nike Air Max 95 Womens och v?nner om skon. Det ?r den f?rsta sko som inneh?ller n?gon direkt feedback fr?n mig, s? jag ?r glad att se den kom ut p? marknaden!
 
Skechers Go Bionic kan k?pas i en m?ngd olika f?rgkombinationer p? tog en titt p? dessa f?r en m?nad sedan efter att ha h?rt Nike Air Max 90 Womens Pink du n?mner dem i Moncler Vests Mens Running for Life verkstad. De ser ut som en anst?ndig sko som ?r inte dyrt. Jag har burit den Kinvara men detta kan vara en bra att f?rs?ka, bara f?r att se hur det k?nns. Den enda feedback jag har ?r f?rgerna p? damskor ?r lite dyster. Inte f?r att jag ?r ett fan av rosa och lila, men n?got lite ljusare Adidas Superstar Womens skulle vara roligare!
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.