Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2024, 4:34am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « faktiskt vara en stillast »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   faktiskt vara en stillast
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: faktiskt vara en stillast  (Read 94 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
faktiskt vara en stillast
« on: May 10th, 2017, 9:22pm »
Quote Quote Modify Modify

"Vi m?ste h?lla oss konsekventa. Kvinnor har ledt r?relsen under de senaste hundra dagarna, och vi ?r redo att forts?Asics Gel Lyte V Damen tta leda i hundratals dagar fram?ver, s? dyka upp och vara en del av motst?ndet. Och vi Nike Air Max Classic BW Womens vet ocks? att det finns en k?rf?lt f?r alla, s? vi beh?ver m?nniskor att vara aktiva, vara involverade och visa upp f?r andra samh?llen att de kanske inte k?nner sig direkt p?verkad av det, men vi beh?ver verkligen Forts?tt att vara en del av det. "" Jag tror att allt ?r m?jligt att se under v?r livstid. Jag tycker bara att det ?r viktigt, och jag h?nvisar mycket till Coretta Asics Gel Lyte iii Damen Scott King-linjen, ?r att friheten ?r n?got du m?ste ?ter vinna och ?terk?mpa f?r i varje Adidas NMD Dames generation. S? jag tror att s? l?nge som frihetskampen ?r en del av allas dagliga form av varelse och vi slags skift oss sj?lva ... f?r vi att vi spenderar mycket tid p? att f?rs?ka ha friska kroppar d?r vi gillar att ?ta En sallad och tr?na, och om vi bingar p? n?got konstigt, klarar vi det n?sta dag. Och jag tror just nu ?r verkligen en tid att vara friska medborgare. Nike Air Max Command Womens Hur ser din rutin ut i ditt liv, d?r du uppm?rksammar var du signerar framst?llningarna, d?r du marscherar, Adidas Superstar Damen Gold d?r du st?r upp och verkligen anv?nder verktygen f?r att skapa ett utrymme f?r l?sningar. Min v?n sade att protesten inte ?r svaret - det skapar ett utrymme f?r svaret, diskutrymme, utrymme f?r att skapa balans, skapa j?mlikhet och sluta saker som rasism och sluta saker Adidas Superstar Womens Black som skillnaden Mellan k?nen. S? jag tror att s? l?nge vi l?gger in det i v?r rutin s? kan www.marziacorso.ch det h?nda n?got i v?r livstid. "" Jag tror att innan du f?rs?ker h?ja andra m?nniskor m?ste du verkligen h?ja dig sj?lv. Jag tror att ikv?ll verkligen var den bekr?ftelse som var och en hade f?r sig sj?lv, tydligheten har man f?r sig sj?lv, f?r det ?r inte s? att du kan anv?nda samma kraft f?r att ?ndra Washington eller de ansvariga, men n?r du k?nner din egen makt och Nike Air Max 90 Womens du hittar andra M?nniskor med samma makt, det ?r ditt ansvar att se till att det forts?tter att v?xa. Adidas ZX Flux MujerS? vi flyttar till pro-action i motsats till bara motst?ndet. Motst?ndet ?r en ?tg?rd, men det kan faktiskt vara en stillast?ende utan en plan. S? vad ?r planen?
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.