Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 21st, 2024, 6:16pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « ongeveer vijftien seconden »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   ongeveer vijftien seconden
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: ongeveer vijftien seconden  (Read 144 times)
xiaoxiangyu
ForumsNet Member
Armenia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile Email

Posts: 1086
ongeveer vijftien seconden
« on: Jul 21st, 2017, 4:23am »
Quote Quote Modify Modify

Toen ik opgroeide, hingelde mijn moeder altijd kleding uit om te drogen, soms zelfs in de winter. Waar ik momenteel woon, is er niet echt een plek Adidas Zx 750 Dames om een ??kledinglijn te installeren die helemaal geen wind zou kunnen hebben (ik zou een aan de rand van ons huis kunnen plaatsen waar het een beetje wind zou halen maar dit zou het open gebied onze kinderen echt verstoren Gebruik om te spelen). Een kledinglijn is één ding dat ik zeker wenst te hebben als we uiteindelijk naar het land gaan.
 
Dus ik gebruik soms een alternatieve oplossing. Ik hang gewoon een waslijn uit onze wasruimte naar de gastenkamer, en nemen een deel van de Nike Roshe Run Femme gang in onze kelder op. Op die lijn kan ik nogal wat kleren hangen zonder een probleem. Het duurt het grootste deel van een dag om ze te drogen - dit wordt geholpen bij winderige dagen wanneer ik alle ramen en deuren in de kelder kan openen om het proces te helpen.
 
Gezien de tijd die dit duurt in vergelijking met gewoon de kleren in de droger gooien, is het echt mijn tijd waard? Laten we de nummers een beetje uitvoeren om erachter te komen.
 
De website "Spaarlijning Elektriciteit" meldt dat de gemiddelde droger gebruik maakt van 3,3 kilowatturen energie en schat gemiddeld 11 cent per kilowattuur. Een kleine lading kleding kost ongeveer 45 minuten in de droger, dus de kosten van die lading zijn 0,36 dollar.
 
Als ik mijn eigen lijn ophang, kan ik er tegelijkertijd ongeveer drie kleine kleren aan hangen. Dit is gemiddeld Nike Cortez Mujer - ik kan wat meer doen als het meestal mijn kleren is en een beetje minder als het meestal kinderkleding is, maar de drie ladingen per lijn is een goede berekening. Dat betekent dat het vullen van de lijn en laat het lucht drogen bespaart ongeveer $ 1,08.
 
Is het de moeite waard? De echte vraag komt uit hoe lang het me nodig heeft om het te doen. Ik kan de lijn in ongeveer vijftien seconden snaren, en ik kan ongeveer twee minuten zo'n lading waard zijn. Het is echt niet zo moeilijk. Ik besteed waarschijnlijk nog eens vijftien seconden om deuren en ramen te openen om luchtdrogen te maximaliseren, zodat de totale extra tijdsinvestering voor die $ 1,08 ongeveer zes en een half minuten bedraagt.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.