Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!


Welcome, Guest. Please Login or Register.
Sep 22nd, 2024, 6:50am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS




Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |



Metropolis Reality Forums « Nike Roshe Run Femme »

   Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Nike Roshe Run Femme
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Nike Roshe Run Femme  (Read 90 times)
sooo
ForumsNet Member
Australia 
*****



I love YaBB 1G - SP1!

   
View Profile

Posts: 2574
Nike Roshe Run Femme
« on: Jul 23rd, 2017, 10:14pm »
Quote Quote Modify Modify

President Ronald Reagan's beroemde "Tear Down This Wall" -toespraak in Brandenburg Gate vond plaats op 12 juni en veel van de ruimte Adidas ZX 700 Damen Espiritu designs is een knik op de zin. Er is een transparante wrakballetje met een Air Max 1 binnenin, die de muren van zijn ruimte waarschijnlijk heeft verbroken, die met politieke boodschappen zijn bedekt.
 
Er is zelfs een grappig poster dat leest "One 87. By Any Means", die misschien door merkvertegenwoordigers gleed.
 
"Wat het dagelijkse schoeisel betreft dat iedereen slijtage kan zien, je ziet Adidas Nmd Hombre vandaag mensen die lopende schoenen of trainingsschoenen dragen, zelfs als ze niet trainen of rennen. Als je naar een Air Max 1 versus een Air Force 1 kijkt , Het lijkt gewoon meer op een dagelijkse schoen voor je Adidas Zx Flux Femme dagelijkse gemiddelde persoon, 'zei Espiritu. 'Ik zie jonge kinderen die Air Max 1's dragen, ik zie modemensen die Air Max 1's dragen en ik zie professionals die geen sport of mode dragen die Air Max 1's dragen. Over het bord lijkt het op elke stijl te passen. Als ik denk aan een schoen als ontwerper, lijkt het alsof het meest veelzijdige doek om mee te beginnen. '
 
Misschien vanwege die veelzijdigheid is de Air Max-lijn een brug voor atleten om door de jaren heen over te gaan naar de mainstream roem. Zowel Bo Jackson als Ken Griffey Jr. hebben schoenen die offshoots van de Air Max-lijn zijn. Hoewel ze werden gebouwd Nike Air Max 97 Donna als cross-training schoenen, bedoeld om u te helpen u thuisploegen te slaan of misschien touchdowns te scoren, werden ze op zoek naar gewilde stukken voor verzamelaars die zich misschien niet verzorgd hadden voor de Ralph Lauren Bikini Womens Mariners of Raiders of Royals.
 
 'Ik had deze een oom. Hij is als de jonge oom. Niet de jonge oom die drugs doet, maar de koele oom. Ik herinner me dat hij naar Bojksons naar mijn huis kwam. En ik was zoals, heilige fuck en ik bleef proberen te Hint hem dat hij hen zou moeten geven, al was ik als tien, en hij was een volwassen man en ze zouden me nooit passen, "herinnert Espiritu.
 
De aanpak van Espiritu om Nike Roshe Run Femme de schoen te bezitten is niet in tegenstelling tot hoe de meeste mensen de Air Max door de jaren heen hebben benaderd. Net zoals hij het niet schelde of ze fit waren - omdat hij ze gewoon wilde bezitten en ze aan Adidas NMD Femme Rose zijn voeten had, lijken de consumenten en zelfs de atleten er niet op om als ze echt werken.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.