Labi1995
ForumsNet Member
I love YaBB 1G - SP1!
|
|
de buitenzool verslijt voordat de tussenzool
« on: May 30th, 2018, 12:38am » |
Quote Modify
|
Ik ben een aantal stappen in de Ghost tegengekomen en hoewel het niet te vergelijken is met een raceflat, heeft het een behoorlijk niveau van reactievermogen voor een traditionele neutrale trainingsschoen. Voor de Nike Roshe Run Mujer meeste mensen is de Ghost echter het meest geschikt als dagelijkse trainer of marathonschoen. Ik heb nog niet veel andere schoenen in deze categorie gehad, dus het is moeilijk om het te vergelijken met Nike Air Presto Mujer schoenen zoals de Saucony Ride of Mizuno Wave Rider bijvoorbeeld, maar ik zou niet aarzelen om de Ghost aan te bevelen als je op zoek bent naar een traditionele neutrale schoen met veel demping. Een mogelijk punt van zorg met de Ghost 7 is de duurzaamheid van de buitenzool. Er zit nogal wat rubberen buitenzool op de bodem van deze schoen, maar de kleine vierkante noppen langs de buitenrand lijken snel te slijten als ze veel schuren ervaren. Ik heb onlangs een andere hardloper ontmoet die een groep van hen had afgehakt onder de buitenste voorvoet zonder al te veel kilometers op de schoen en ik zie wat scheren op de noppen langs de www.joomlas.co.uk zijkant van de hiel. Heeft iemand anders opmerkingen over de duurzaamheid van de buitenzool in de Ghost? Ik heb het leuk gevonden om met schoeisel een beetje buiten mijn normale bereik van voorkeuren te Nike Air Max TN Dames experimenteren, omdat ik daardoor een idee krijg van hoe schoenen in verschillende categorie?n van elkaar verschillen. De Brooks Ghost 7 is een vrij typische neutrale trainingsschoen die voldoende kussen, een ruime pasvorm en een redelijke flex biedt voor een schoen met een vrij stevige zool. Ik hou van de veerkracht van het kussen onder de hiel en de stevigere, meer responsieve voorvoet. De beste vergelijking die ik kan maken tussen schoenen die ik onlangs heb geprobeerd, is de Nike Pegasus 31, waarbij de Ghost een ruimere pasvorm aan de voorkant en een meer verende demping in de hiel biedt. De Hoka Clifton is vergelijkbaar in Nike Air Odyssey Dames stapel, maar lichter en lager, dus niet helemaal in dezelfde categorie. Het biedt een veel zachtere rit die niet zo goed werkt met mijn pas. Hoewel ik persoonlijk een beetje minder schoenen prefereer, als Nike Air Max 1 Damen Rosa je op zoek bent naar een neutrale schoen om kilometers te eten en mogelijk te gebruiken voor lange races, is de Brooks Ghost 7 de moeite van het bekijken waard. De Ghost 6 en Ghost 7 buitenzoollippen hebben een vergelijkbare vorm , maar ze zijn groter op de Ghost 7 (onderdeel van Brooks 'doel om de schoen responsiever te maken) en dus minder in aantal. Ik merk dat met de minder uitsteeksels de meeste zijwaartse uitsteeksels nog meer Nike Air Max Thea Femme afschuifkracht krijgen. Ik denk dat dit slechts een van de weinige schoenen is waarin de buitenzool verslijt voordat de tussenzool breekt. Ik heb nu drie generaties van de geest gehad (tot v.6, nog geen Nike Air Max 2017 Womens zeven geprobeerd) en vind ze wacht tot 500 km zonder probleem. De noppen slijten sneller dan dat, maar het is nooit een probleem voor mij geweest. (Ik zal zeggen dat slijtage voor mij op de meeste schoenen precies in het midden zit, niet aan de buitenrand). Demping is perfect voor iemand zoals ik die problemen heeft met meer minimale schoenen, maar niet alle toegevoegde bewegingscontrole van een adrenaline nodig heeft, etc.
|