Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Nov 26th, 2024, 9:52am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « paar verschillende schoenen voor »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   paar verschillende schoenen voor
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: paar verschillende schoenen voor  (Read 147 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

paar verschillende schoenen voor
« on: Jul 31st, 2018, 10:48pm »
Quote Quote Modify Modify

Het concept van draaiende schoenen is er een die ik al vaak heb geschreven, net als anderen in de lopende blogosfeer. Gisteren heb ik Adidas Superstar Homme gepost over hoe de voetstaking verandert met loopsnelheid, en ik heb het feit aangeroerd dat verschillende schoenen geschikt zouden kunnen zijn voor verschillende trainingen. Ik heb ook geschreven over een onderzoek dat suggereert dat roterende schoenen het letselrisico kunnen verminderen. De realiteit is dat een deel van de Nike Air Max 90 Hombre hardloopgemeenschap al lang de waarde heeft erkend van het draaien van schoenen voor verschillende trainingen of om de benen fris te houden. Er zijn echter meer dan een paar hardlopers die dit nooit zouden overwegen en voor wie het concept van een schoenrotatie helemaal nieuw en een beetje eng is.
Een groot aantal van de gewonde lopers die ik zie in de kliniek, doet al hun training op wegen in een enkele schoen (of misschien twee zeer vergelijkbare modellen van verschillende merken). Vaak als ik het idee van zebyswiedzial.pl roterende schoenen naar voren breng, is het antwoord iets in de trant van "Het is OK om dat te doen". Velen staan ??open voor het proberen van iets anders, maar als ik ze vertel, is het goed om een ??nieuwe schoen te combineren met hun huidige op verschillende trainingen lijken ze perplex.
Ik heb me lang afgevraagd waarom Nike Air Force 1 Womens hardloopschoenenbedrijven en winkels niet meer spreken over dit concept van een schoenrotatie. Het lijkt een win-win situatie (op voorwaarde dat de hardloper meerdere paar schoenen kan betalen). Ik heb een paar winkeliers en merkvertegenwoordigers hierover gevraagd en er lijkt enige gevoeligheid te bestaan ??voor de mogelijkheid dat een klant zou voelen dat ze worden gedwongen iets te kopen dat ze niet nodig hebben. Schoenen zijn immers duur en worden elk jaar duurder. Ik was dan ook blij toen ik deze post Nike Air Max 90 Mens over roterende schoenen tegenkwam op het Saucony-blog. Natuurlijk, Saucony is hier een zeer partijdig feest - roterende schoenen betekent meer schoenen verkopen, en welk schoenenbedrijf wil niet meer schoenen verkopen? Ik denk wel dat het artikel goed klinkt, en het is geschreven door Spencer White, hoofd van de Saucony. Nike Air Max Zero Womens Laboratorium. Spencer is een goede wetenschapper en ik heb een paar dagen met hem doorgebracht op het hoofdkwartier van Saucony (hij deed een volledige loopanalyse op mij met hun krachtloopband en 3D-kinematische opstelling). Hij en ik delen veel overeenkomsten in ons denken over schoenen, vorm en verwondingen, en deze paragraaf vat mijn eigen denkwijze over waarom roterende schoenen logisch zijn samen: "Ons lichaam kan het beste één ding doen: aanpassen aan de omgeving en de stress waar we ze aan blootstellen. Nike Air Max 90 Hombre Voor hardlopers betekent dit dat ons lichaam zich aanpast aan de stress van hardlopen, fit en sterk worden. Maar ... omdat hardlopen zo repetitief is, kan het soms ons lichaam overbelasten, vooral als we de trainingsintensiteit verhogen. Elke stap laadt dezelfde weefsels op dezelfde manier als de vorige stap. Loopschoenen Nike Air Presto Womens kunnen van invloed zijn op hoe de stress van het hardlopen wordt verdeeld in de weefsels van uw lichaam. Door op verschillende dagen verschillende schoenen te dragen, kunt u voorkomen dat een spier, pees, bot of ligament wordt overbelast en tegelijkertijd andere worden versterkt. "Spencer gaat verder met praten over schoenen en snelheid:
"Als je met verschillende snelheden op verschillende dagen of op verschillende oppervlakken rent (als je dit niet doet, zou je dat moeten!), Zul je merken dat een schoen Nike Air Max 1 Damskie die precies goed aanvoelt in een trainingstempo, te zacht aanvoelt voor intervallen, of dat de raceflat die zo goed werkt voor een baantraining, gewoon schokkend aanvoelt als je langzamer rent op de vlucht naar huis. Voor veel lopers, voelt een schoen die meer comprimeert aan alsof het beter werkt met hun pas op langzamere stappen, terwijl een schoen die minder comprimeert, voelt alsof het beter werkt met hun pas bij snellere stappen. "
Persoonlijk vergelijken loopschoenen met golfclubs. Een golfer zou nooit 18 holes spelen met alleen een putter. Golfers hebben een tas vol klaveren die elk een beoogd doel hebben. Op een vergelijkbare manier denk ik dat sommige hardlopers er baat bij zouden hebben om een ??paar verschillende schoenen voor verschillende doeleinden te gebruiken. Vind de meest comfortabele schoen die je kunt vinden Nike Air Max 1 Womens voor het grootste deel van je kilometers. Koop een flat voor dagen waarop je een beetje sneller loopt. Een trail-schoen om de variatie te maximaliseren door af en toe eens van de weg af te komen. Ik denk dat je door dingen met elkaar te vermengen, niet telkens als je loopt, je lichaam met dezelfde repetitieve stress beukt, en dit kan je kansen op gewond raken verminderen.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.