Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Nov 26th, 2024, 8:39am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « SIC Video Interview Stanley Hainsworth, Creative G »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   SIC Video Interview Stanley Hainsworth, Creative G
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: SIC Video Interview Stanley Hainsworth, Creative G  (Read 63 times)
Reedvaneijk
ForumsNet Member
Netherlands 
*

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

SIC Video Interview Stanley Hainsworth, Creative G
« on: Aug 6th, 2018, 2:03am »
Quote Quote Modify Modify

Product Spotlight: Petzl NAO + \u0026 Petzl Reactik +
Afbeelding met dank aan @petzl_official op InstagramThere zijn weinig mensen die echt jazzed krijgen over een nieuwe koplamp. In feite zou ik het vergelijken met het winkelen voor deodorant. Het is nodig ... maar niet erg spannend. Natuurlijk vind je soms een geur die een beetje anders is en een beetje (durf we zeggen) interessant, maar voor het grootste deel is het veiliger om gewoon vast te houden aan wat je weet werkt. De meeste koplampen zijn niet echt spannend. Om dat te zeggen, zijn we hier om twee spannende koplampen, de Petzl NAO + en de Petzl Reactik + aan u voor te stellen. Maar neem er niet gewoon mijn woord voor - u moet begrijpen waarom u zou moeten zijn Hoofd-over-hakken opgewonden voor de eigenschappen die deze lampen bieden. Dus laat me wat licht schijnen op een behoefte die je misschien niet weet dat je had. Je koplampbehoeften Je hoofdlamp moet je weg oplichten. En in de meeste gevallen is dat echt alles wat je nodig hebt. Maar als je elke dag, of minstens twee keer per week, je koplamp gebruikt, zal je in deze situaties meedoen: je zit in het midden van je loop. Uw koplamp sterft. Duw in de uiterste duisternis. Je, op een spoor, met je dode koplamp Of misschien zet je je lamp aan het begin van je hardloop aan. OK. Dan verandert uw lopende vriend Adidas Superstar Heren huns. Jij: 'Oh, he! Dat is een weg waar ik op sta! 'Er is veel wat we kunnen zeggen over het kiezen van een koplamp, maar dat kan u ook elders lezen. Lees onze koplampgids: Hoe kies je de beste koplamp? Het levensduur van de batterij is de sleutel tot koplampen. Is altijd een strijd geweest tussen batterijleven en helderheid. Tot nu. De NAO + en Reactik + zijn ontworpen om de kracht in je handen te leggen (letterlijk), en laat je de levensduur / helderheid van de batterij evenwicht maken. Deze twee koplampen zijn wat we de koplampen noemen - ze koppelen aan je slimme telefoon en laten je toe Om de levensduur van de batterij en andere instellingen van uw telefoon te controleren. Petzl heeft u al eerder de instellingen op uw lamp aangepast, maar het was nodig om de lamp op uw computer aan te sluiten en de instellingen te downloaden. Nu met bluetooth, aanpassen is zo gemakkelijk als het zou moeten zijn in deze dag en leeftijd. Er zijn andere eigenschappen die we van deze twee koplampen houden, maar dit is waarschijnlijk de meest bruikbare en unieke eigenschap die we Groothandel Merk Schoenen al lang gezien hebben. # Gallery-1 {margin: auto;} # gallery-1 .gallery-item {float : Links; marge-top: 10px; tekst-align: center; breedte: 50%;} # gallery-1 img {grens: 2px solid #cfcfcf;} # gallery-1 .gallery-caption {marge-left: 0; } / * Zie gallery_shortcode () in wp-includes / media.php * / Zoals u vanaf deze screenshots kunt zien, was mijn koplamp aan het einde van de batterijduur en heb ik een lading nodig. Maar het principe staat, ik kan de helderheid gemakkelijk aanpassen om te squeeze wat klein leven ik kan uit de resterende lading. Waarom de Petzl NAO +? De Petzl NAO is al een paar jaar de voorloper van het verlichtingsspel. Als het licht het beste is, is het NAO ongeėvenaard. De NAO + heeft eigenlijk ongeveer dezelfde lichtopbrengst als de gemiddelde koplamp. Dat duurt ongeveer 6,5 uur, maar als je lop langer is dan kun je '320 lumen' oplossen, die ongeveer dezelfde helderheid krijg je van je typische high-end koplamp.Petzl NAO + De NAO + is ook oplaadbaar , En heeft reactieve verlichting. Reactieve lichtmodus dimmeert of verheldert automatisch de koplamp om aan te passen aan het omgevingslicht. Dat betekent dat als het lichter wordt, wordt uw koplamp dimmer, waardoor de levensduur van de batterij wordt bespaard. Tussen dat en het feit dat u de lichtopbrengst van uw telefoon kunt controleren ... wel! Als u maximale licht nodig hebt, dan is dit uw koplamp. Shop voor de Petzl NAO + Waarom de Petzl Reactik +? De Reactik is zo genoemd door de reactieve verlichtingsmodus die het met de NAO deelt. De + staat voor het feit dat u het op uw telefoon kunt synchroniseren met bluetooth. Dus hier hebben we een high-end koplamp die heel erg helder is (300 lumen, wat veel licht heeft voor een technisch parcours), aangesloten op uw telefoon en zal automatisch dimmen en verhelderen als reactie op uw omgevingslicht. De Reactik + is meer van een 'dagelijks' koplamp, die niet zo helder is als de NAO +, maar is nog steeds ongelooflijk functioneel. Reetik + Ik ben al ongeveer drie maanden met de Reactik + aan het rennen en kan zeggen dat het mijn Favoriete koplamp toch. De band is vrij comfortabel, met een gelijkmatig verdeeld gewicht. Ik hou ervan om de helderheid aan te passen om mijn lamp zo lang mogelijk te maken, zolang ik het nodig heb. Het is ongelooflijk eenvoudig te bedienen, waardoor het erg gebruikersvriendelijk is. Voor de Petzl Reactik + Shop zijn alle Running HeadlampsJuli bekend om het Running Warehouse voor haar uitgebreide kennis van het rennen van producten, van schoenen tot hydrateren naar voeding voor ... en alles wat er aan de hand is. Met een achtergrond in de voedingswetenschappen (lees: Bachelor's en een verslaving aan wetenschappelijke tijdschriftartikelen over lichaamsvoeding), is ze ook een liefhebber die voor lange ritten op mooie plekken begeert. Lees meer berichten per juli
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.