Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Nov 26th, 2024, 8:50am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « NikeID Makes $100M+- Co-Creation Isn't Just a Tren »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   NikeID Makes $100M+- Co-Creation Isn't Just a Tren
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: NikeID Makes $100M+- Co-Creation Isn't Just a Tren  (Read 68 times)
Reedvaneijk
ForumsNet Member
Netherlands 
*

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

NikeID Makes $100M+- Co-Creation Isn't Just a Tren
« on: Aug 6th, 2018, 2:08am »
Quote Quote Modify Modify

Garmin Forerunner 10
De Garmin Forerunner 10 (MSRP $ 129.99) is de nieuwste toevoeging aan de Garmin lineup. Dit slanke en eenvoudige GPS horloge is een geweldige keuze voor hardlopers die hun gadgets op de gestroomlijnde kant genieten, of voor degenen die nieuw zijn op GPS-horloges. De Forerunner 10 is verkrijgbaar in standaard (zwart / rood) en klein (groen en roze) modellen om runners van verschillende opbouwen en afmetingen op te vangen. Hier zijn enkele van onze favoriete technologiekenmerken van de FR 10: GPS-enabled: push- Knop GPS maakt gebruik van HotFix ™ -technologie om het GPS-signaal sterk te houden, zelfs in dichte, beboste gebieden. Werksgeschiedenis: Opslag tot 7 trainingen; Upload naar Garmin Connect Online na 7 runs om een ​​up-to-date record van uw training te houden en uw routes te bekijkenScreen Customization: Kies tussen 6 schermweergave opties.Tijd / Afstandstijd / Huidige PaceTime / CaloriePace / DistancePace / CalorieDistance / CalorieVirtuele Pacer: Verblijf In aanraking met waarschuwingen Groothandel Merk Schoenen wanneer u 'vooruit', 'achter' of 'op doel' bent voor uw vooraf ingestelde tempo-doel. PR's: waarschuwt en registreert snelste 5k, snelste mijl en andere mijlpalen .Run /Walk-waarschuwingen: Stel interval timers Groothandel Merk Schoenen in Voor loop- en loopintervallen. Al met al deze functies (en meer) is dit horloge nog steeds erg gebruiksvriendelijk. We hebben twee RW-medewerkers ingehaald die de eerste keer GPS-gebruikers zien wat ze van de FR 10 dachten. Hier is wat ze moesten zeggen: 'Ik was een beetje freaked out over het niet weten hoe ik dit horloge zou gebruiken, maar ik dacht Het kwam heel snel uit - ik heb niet eens naar de instructies gekeken. De GPS duurt slechts ongeveer 10 seconden om in de ochtend te laden wanneer ik het inschakelt, en het lijkt erg betrouwbaar. '- Christine' Het kostte me ongeveer 10 minuten om de functies uit te zoeken. Het is heel eenvoudig. Ik ben erg blij met de functie en het display, en de GPS was betrouwbaar op de wegen en de paden. '- LarryA Vergelijking van de Forerunner 10 naar de Forerunner 210
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.