Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Nov 26th, 2024, 8:38am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « Kobe Bryant Gun-Themed Nike Ad PHOTOS- 'I Don't Le »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   Kobe Bryant Gun-Themed Nike Ad PHOTOS- 'I Don't Le
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: Kobe Bryant Gun-Themed Nike Ad PHOTOS- 'I Don't Le  (Read 110 times)
Reedvaneijk
ForumsNet Member
Netherlands 
*

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

Kobe Bryant Gun-Themed Nike Ad PHOTOS- 'I Don't Le
« on: Aug 6th, 2018, 2:17am »
Quote Quote Modify Modify

Trail Travels | Rae Lakes Loop
Rae Lakes is een rustige touw van High Sierra-meren, gelegen tussen de toppen van het Kings Canyon National Park. De Rae Lakes lus is een van de meest populaire backpack trips in de Sierra Nevada, gezien zijn opvallende landschap en goed gemarkeerde route. Het was al een tijdje op mijn emmerlijst. In oktober werd ik een rit aangeboden aan Kings Canyon, zodat ik een vrij spontane beslissing maakte om de 42 mijl lus te rennen, hoewel ik niet te veel was opgeleid. Een beetje onderzoek liet zien dat, hoewel de lus vaak gedaan wordt als een 3-5-daagse rugzak, in de klokse richting, is het beter om tegen de klok mee te draaien voor een steiler maar kortere afdaling en een lange afdaling. Mijn Garmin Connect mapAfter Kamperen overnacht op de valleivloer, mijn vriend en ik raakten Bubbs Creek Trail om 4:18 uur (per mijn Garmin fenix3). We begonnen met Adidas Superstar Heren het joggen van het vlakke deel van het parcours, maar weiden elkaar na een mijl of twee, terwijl hij naar het zuiden ging om enkele pieken te beklimmen. Mijn favoriete trailwacht: Garmin Fenix3De dalvloer was een aangename 45˚ toen ik begon, maar De temperatuur daalde toen ik klom. Ik bedekte de eerste sectie meestal in het donker, met mijn handen en oren steeds kouder en kouder toen ik klom. Handschoenen zijn een must, en ik was blij dat ik me altijd bij mij had gebracht. Hetzelfde ging voor mijn nekwarmer dat ik zo zeker was dat ik niet nodig had, maar was blij dat ik bracht. Mijn favoriete handschoenen: Sugoi LT Run GlovesShop alle nek \u0026 Face WarmersJunction Meadows is ongeveer 11 mijl in en 3.000+ meter vanaf het begin, en vanaf daar een steile klim brengt u naar Vidette Meadows. Hier begon de zon op te stijgen, dankbaar, ontdooien mijn bevroren vingers. Achterkant van Mt BagoOne van mijn favoriete bezienswaardigheden in de wereld is het alpenlicht de vroege ochtend in de vroege ochtend aan de brandende toppen van de bergtoppen aan het licht. Kearsarge PinnaclesFollowing the John Muir Trail langs de oevers Van Lake Charlotte was rustig in het ochtendlicht. Deze sectie rolde naar boven maar was zeker runnable, wat een goede boost was voor zowel mijn zelfbeeld als mijn longen op zee. Het pad loopt naar boven, naar de basis van Gen Pass, het hoogtepunt van de lus. Charlie Lake JunctionView of Charlotte Lake. Net iets minder dan 12.000 voet biedt Glen Pass een ongelooflijk uitzicht op de Sierra Crest. Dit laat in het jaar was het merendeel van de sneeuw weg en het uitzicht was de klassieke Sierra-scène van gekapte granietpieken die uit meren uitsteken, zo donker waren ze nauwelijks te onderscheiden van schaduwen. Ik nam hier enkele momenten om dit rustige, scherpe landschap in te nemen. Uitzicht vanaf de top van Glen Pass Na het eten van een Clif Nut Butter Bar en gezegd tegen de Groothandel Merk Schoenen eerste persoon die ik tot nu toe heb gezien, begon ik met mijn snelle afkomst in de Rae Lakes bassin. En oh jongen, was dat leuk! Als u van een goede hartverspringende bergafwalsing geniet, teleur deze route niet. Gelukkig draag ik een nieuw paar van mijn favoriete schoenen en voelde me super vertrouwen op de steile Talus Rock. Tal van switchbacks later, nadat we een paar groepen naar Glen Pass overlopen (en meer dan een paar opmerkingen als 'Je doet deze hele lus in een dag ?!'), wond ik mijn weg naar de naamgenoot van het parcours: De Rae meren. Mijn keuze van keuze: Clif Nut Butter Bar Mijn favoriete schoenen voor grote rotsen en talus: Salomon S-Lab Wings 8Mijn favoriete pakje voor een lange dag: Salomon S-Lab 5 Set PackEntering Rae Meren BasinRae Lakes De meren waren ongelooflijk rustig , Rustig en opvallend. Ik heb hier een goede vakantie gehad om te eten, mijn reservoir te vullen en in het landschap te gaan. Het kristalblauwe water onder de pittige toppen, de weelderige vegetatie en de bloemen die overvloeien, de rustige waterstroming van het meer naar het meer. Vreemd genoeg zijn de Rae-meren niet eens halverwege de reis, maar voor mij voelde het als het begin van het einde . De rest was een makkelijke, rollende afdaling voor mijlen en mijl. Ik zou echt kunnen gaan over deze sectie, en mijn quads voelden het na. Ik heb een prachtig uitzicht op aspen, sommige wildflowers en watervallen gevangen. Hoewel de afgelopen 20 mijl van deze reis leuk was, maakte ik me lastig om terug te komen als er sneeuw op de grond ligt. In Koepel van Rae Lakes Opmerking: ik vind het opmerkelijk dat één van de grootste overwinningen voor mij was Het voedingsaspekt Als de langste ronde die ik heb voltooid (time-wise), heb ik in dit gebied vooruit gepland door in te schrijven in een voedingsstrategie. Ik heb gepleegd om te eten wanneer ik honger had, maar ook een gel per uur, ongeacht wanneer ik het laatst gegeten was. De enige gel die ik me kon voorstellen om 12 uur lang te eten: VFuel Energy Gels Ik heb na ongeveer 11 uur weer in de parkeerplaats gekruist, En eerlijk gezegd voelde me geweldig. Vermoeid, maar geweldig. De zon scheen door de bomen op zijn reis naar beneden in de vallei, de vogels stonden nog steeds in de bomen, en de mensen pakten in late picnics uit hun auto's. Leven is gemarkeerd door deze stille momenten - degenen bovenop de top en Degenen aan het einde van het parcours. Maar het zijn de momenten tussen die dat deze hoge punten hun betekenis geven. Ik ben zo dankbaar voor het vermogen om te rennen, het verlangen om te avonturen en de moeite om 11 uur alleen in de wildernis uit te gaan. Er zijn weinig dingen zo speciaal als kostbare tijd doorbrengen in de schoonheid van de creatie, klein voelen en weten dat het leven belangrijk is. Ga daar weg en geniet van je avontuur. Misschien is FallsJuli bekend om het Running Warehouse voor haar enorme kennis van het rennen van producten, van schoenen tot hydraterende voeding tot ... en alles wat er aan de hand is. Met een achtergrond in de voedingswetenschappen (lees: Bachelor's en een verslaving aan wetenschappelijke tijdschriftartikelen over lichaamsvoeding), is ze ook een liefhebber die voor lange ritten op mooie plekken begeert. Lees meer berichten per juli
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.