Labi1995
ForumsNet Member
I love YaBB 1G - SP1!
|
|
og hent det i anden
« on: Oct 8th, 2018, 3:18am » |
Quote Modify
|
Jeg k?rer Vermont City Marathon denne s?ndag, og jeg er forbl?ffet over, hvor roligt jeg f?r den usikkerhed, Nike Dunk Sky High Womens jeg har oplevet i det seneste. Min fortid med flere uger af tr?ning har medtaget mange elendige lange l?ber, og jeg har haft generel f?lelse af d?d i mine ben, som jeg har haft sv?rt ved at ryste. Der har ogs? v?ret glimmer af h?b - Jeg Adidas Superstar Femme l?b en fantastisk 10 mile trail l?ber p? en cool dag i Vermont i sidste uge, og det mindede mig om, hvad en stor rolle temperatur spiller i kvaliteten af ??mine k?rsler lige nu. N?r det er varmt, lider jeg, n?r det er cool, f?ler jeg mig godt. Jeg har stadig ikke akklimatiseret mig godt til at l?be p? de varmere dage. Heldigvis er den nuv?rende prognose for Burlington denne s?ndag en h?j p? 51 grader med en 50% chance for regn. S? l?nge regnen ikke er for tung, er det stort set ideelt maraton vejr for mig. Det kombinerede med det faktum, at jeg havde nogle ret solide 18-20 mil k?rer tidligere i denne Nike Air Max 2017 Womens tr?ningscyklus, giver mig h?b om, at l?bet ikke bliver et totalt rod. Jeg planl?gger at n?rme sig det som om jeg gjorde Disney 2010 - ikke stress om tempo, g? let og have det sjovt i f?rste halvdel, og hent det i anden halvdel, Adidas Superstar Womens hvis benene f?les ok. Disney 2010 var sandsynligvis min mest behagelige maraton, fordi jeg ikke stressede, jeg gik ind uden nogen rigtig plan (se ikke engang p? kursusplanet p? forh?nd), og jeg havde en sp?gelse. Det er den eneste marathon, jeg nogensinde har k?rt, hvor jeg blev gradvist hurtigere, da l?bet l?b. Jeg ved, at PR er ude af sp?rgsm?let i weekenden, s? det er ikke meningen at k?re mig i jorden. Jeg vil v?re glad, hvis jeg kan afslutte l?bet uden at ramme v?ggen, altid en udfordring for mig! Jeg har k?rt 10 nemme miles indtil videre i ugen, med sandsynligvis en anden 10 eller s? spredt over de n?ste tre dage. Jeg er s? klar som jeg kommer til at v?re p? dette tidspunkt. Mit st?rste dilemma lige nu er fodt?j. Jeg har stadig ikke fastgjort sig p? en sko. Forreste er Saucony Fastwitch 6, hvis den ikke er nogen anden grund Adidas Superstar Hombre end mine to bedste lange l?b, er denne cyklus kommet i dem. Darkhorses er Saucony Kinvara 4 (gjorde min sidste 20 miler i dem og mine f?dder var fine, resten af ??min krop ikke s? meget ...), og en prototype Skechers GoBionic 2 jeg har k?rt i de sidste par uger. Skechers GoRun 2s var n?r toppen af ??min liste over muligheder for et stykke tid, men jeg tror, ??de er bare en smule for bl?d for mig for afstanden. Jeg vil nok bare bringe alle tre par og v?lge i sidste ?jeblik. Efter s?ndag ser jeg frem til at k?re for sjov lidt, og jeg overvejer seri?st at k?re VT 50K i efter?ret. Jeg har brug for en ?ndring fra vejmaratonerne, og min l?b i VT forrige uge mindede om, hvor meget jeg elsker at v?re i skoven. Vi f?r se! Jeg k?rer Vermont City Marathon denne s?ndag, og jeg er overrasket over, hvor roligt jeg f?r den usikkerhed, jeg har Nike Air VaporMax Hombreoplevet i det seneste. Min fortid med flere uger af tr?ning har medtaget mange elendige lange l?ber, og jeg har haft generel f?lelse af d?d i mine ben, som jeg har haft sv?rt ved at ryste. Der har ogs? v?ret glimmer af h?b - Jeg l?b en fantastisk 10 mile trail l?ber p? en cool dag i Vermont i sidste uge, og det mindede mig om, hvad en stor rolle temperatur spiller i kvaliteten af ??mine k?rsler lige nu. N?r det er varmt, lider jeg, n?r det er cool, f?ler jeg mig godt. Jeg har stadig ikke akklimatiseret mig godt til at l?be p? de varmere dage. Heldigvis er den nuv?rende prognose for Burlington denne s?ndag en h?j p? 51 grader med en 50% chance for regn. S? l?nge regnen ikke er for tung, er det stort set ideelt maraton vejr for mig. Det kombinerede med det faktum, at jeg havde nogle ret solide 18-20 mil k?rer tidligere i denne tr? ningscyklus, giver mig h?b om, at l?bet ikke bliver et totalt rod. Jeg planl?gger at n?rme sig det som om jeg gjorde Disney 2010 - ikke stress om tempo, g? let og have det sjovt i f?rste halvdel, og hent det i anden halvdel, hvis benene Nike Air Max 95 Dame f?les ok. Disney 2010 var sandsynligvis min mest behagelige maraton, fordi jeg ikke stressede, jeg gik ind uden nogen rigtig plan (se ikke engang p? kursusplanet p? forh?nd), og jeg havde en sp?gelse. Det er den eneste marathon, jeg nogensinde har k?rt, hvor jeg blev gradvist hurtigere, da l?bet l?b. Jeg ved, at PR er ude af sp?rgsm?let i weekenden, s? det er ikke meningen at k?re mig i jorden. Jeg vil v?re glad, hvis jeg kan afslutte l?bet uden at ramme v?ggen, altid en udfordring for mig!
|