Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Nov 25th, 2024, 1:58am

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « If your concentration is on pay »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   If your concentration is on pay
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: If your concentration is on pay  (Read 103 times)
zhangsan520
ForumsNet Member
Bahrain 
**

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

If your concentration is on pay
« on: Oct 9th, 2018, 12:52am »
Quote Quote Modify Modify

Jeg havde en samtale med en potentiel kunde i denne uge om hendes artiklen markedsføring SEO indsats. Hun havde hyret nogen til at indsende sine artikler til artiklen mapper og sociale netværkssider Cheap Ryan Schraeder Jersey , men hun var ikke at få de resultater, hun forventede. Jeg tog et hurtigt kig på hendes artikler på en af ??artiklen mapper og hurtigt opdagede problemet. Artiklerne blev ikke justeret for søgemaskiner, eller SEO (search engine optimization). I stedet for at bruge en primære søgeord, som denne virksomhed ejer ønskede at blive fundet, var de artikler Cheap Andy Levitre Jersey , der distribueres med søde, kitschede titler, der fungerer godt i en ezine, men ikke fungerer godt som alle, når artiklen bliver distribueret online.

Hvor meget trafik Cheap Brooks Reed Jersey , du taber, fordi dine artikler ikke er klar til Internet prime time? Jeg blev meget opmærksom på dette, efter at købe en Wordpress plugin, SEO pressoranalysereaktion, som karakterer mig på SEO potentialet i hver enkelt artikel vil jeg skrive i min blog. Tro mig Cheap Jake Matthews Jersey , mine karakterer var temmelig lav! Men på grund af hvad jeg har lært ved at bruge denne plugin, har jeg i høj grad forbedret min blogsite trafik.

Det hele begynder med at vælge en primær søgeord. Det er virkelig svært at optimere en 600-800 ord artikel for mere end et søgeord. Så vælge en, som du ønsker at blive fundet. En "long tail" søgeord er bedre for dine resultater, da det er dem, der har en rimelig mængde af månedlige søgninger (over 1000) Cheap Robert Alford Jersey , men har ikke så megen konkurrence som de tungere søgte søgeord. Og på trods af SEO mål, du ønsker at opnå, så glem ikke at du stadig skriver for mennesker, ikke kun søgemaskinerne. Det betyder, at din artikel skal let læst og forstået af din målgruppe.

Her er 7 tweaks du kan gøre for at din artikel for at øge din artikel markedsføring SEO og gøre søgemaskinerne elsker din artikel:

1. Søgeord i overskriften. De første 4 ord i en artikel titel er det vigtigste for artiklen markedsføring SEO. Jeg plejer titel min artikel med min søgeord Cheap Desmond Trufant Jersey , og derefter bruge en undertitel til at give lidt flere detaljer om emnet for artiklen. Tag et kig på titlen på denne artikel. Kan du gætte, hvad min primære søgeord er?

2. Søgeord i beskrivelsen. Uanset om du indsætter en artikel på din blog eller sende den til en artikel mappe, vil du blive bedt om at oprette et kort, 450 karakter oversigt over, hvad artiklen handler om. For den bedste artiklen markedsføring SEO Cheap Mohamed Sanu Sr. Jersey , skal du sørge for, at dit primære søgeord er indeholdt i dette resumé.

3. Søgeordsliste. Selvom søgemaskiner ignorere søgeordet meta-tags, vil du blive bedt om en liste af søgeord søgeordssætninger (ikke at overskride 10) til din artikel. Til din blog indlæg, kan disse placeres i søgeord muligheden for at din Wordpress SEO plugin, såvel som i dit indlæg tags form. Glem ikke at inkludere dit navn Cheap Taylor Gabriel Jersey , din hjemmesides URL, og dit firmanavn eller slogan i dit søgeord fortegnelse.

4. Søgeord i indhold. Som hovedregel bør dit primære søgeord vises i både den første punktum, og sidste punktum. For den bedste artiklen markedsføring SEO, drys det i naturligt 3-4 gange i dit indhold, så godt.

Are you pursuing search engine traffic and pondering your alternatives? Just about anyone online today would like to increase traffic to thier site irrespective of their “area of interest”.

Clearly search engines like google have the potential to generate a steady flow of web traffic for your web page. Down the page are several recommendations for efficient use of your income when it comes to obtaining traffic to your internet site.

Here are 3 basic areas to consider:

1. Placing some key targeted pages online that are SEO’ed to attract traffic back to your pricipal website.

2. Utilizing Google “pay-per-click” campaigns with your favorite suite of targeted keyword combinations.

3. Placing carefully targeted content on your internet site homepage.

If you are operating on a limited budget it may be best to take into account Alternatives #1 and #3 as your 1st choices. The pay-per-click traffic generators can get to be very expensive in a brief time Cheap De’Vondre Campbell Jersey , and these will carry on to cost you income while each campaign is live.

If your concentration is on pay per click, be sure to spend adequate time and work to investigate and generate a list of relevant and effective keyword combinations. You will find numerous resources for helping with this task online and when your campaign is launched you could begin to watch and test your conversions. If you’re marketing your own product you can constantly reinvest your earnings to continue your campaign and grow your revenue.

Yet another alternative for getting traffic for your website is based on the usage of custom written pages and other targeted material. You could utilize your budget to get some individual articles authored on your chosen key subjects, but this can be very costly and time consuming. Articles such as these could be submitted to article directories and published on other content hungry sites.

The ideal choice for content can be that of Plr web page resources. Working with these Private-label content services, even on a limited budget, could throughout time quickly supply thousands of articles that could be put to good work in getting targeted traffic fo. Jerseys Cheap   Cheap Jerseys   Cheap Jerseys Wholesale   Cheap Authentic Jerseys   Cheap NFL Jerseys Online   Cheap Authentic NFL Jerseys   Cheap Nike NFL Jerseys   Wholesale Jerseys China   Wholesale NFL Jerseys   Wholesale Football Jerseys  

IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.