Yet Another Bulletin Board
Sponsored by: The Fans!

Welcome, Guest. Please Login or Register.
Nov 24th, 2024, 10:48pm

Upcoming Premiere Dates:
Survivor 23, Season premiere
Thursday, September 14 (8:00-9:30 PM, ET/PT) on CBS

Home Home Help Help Search Search Members Members Chat Chat Member Map Member Map Login Login Register Register

| Fantasy Survivor Game | Music Forums | The '80s Server Forums | Shop Online |

Metropolis Reality Forums « en passar sn »

Metropolis Reality Forums
   Survivor
   Survivor General Gossip & News
(Moderators: lakelady, yesteach, MediaScribe, Isle_be_back)
   en passar sn
Previous topic | New Topic | Next topic »
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print
   Author  Topic: en passar sn  (Read 117 times)
Labi1995
ForumsNet Member
United_Kingdom 
**

I love YaBB 1G - SP1!

View Profile

en passar sn
« on: Oct 11th, 2018, 10:43pm »
Quote Quote Modify Modify

Det var en tid d? jag brukade vandra mycket. Jag Adidas ZX 750 Mens tillbringade Nike Air VaporMax Hombre en sommar som arbetade i Great Smoky Mountains National Park och kom till den punkt d?r jag n?stan kunde springa upp berg med en ramf?rpackning fylld med tr?br?dor p? min rygg (jag arbetade p? ett salamanderunders?kningsbes?ttning och vi anv?nde br?dor f?r att skapa g?mst?llen / hem f?r dem). Jag uppskattade v?rdet p? en bra vandringsstuga, s?rskilt en som var vattent?t och hade ett par Vasques som jag ?lskade absolut (inte minns modellen, bryr sig inte mycket om de dagarna). Jag tog samma par st?vlar p? en cross-country resa med min d? flickv?n (nu fru) n?r vi reste ?ver USA och Kanada i sex veckor, vandra i cirka 15 nationalparker l?ngs v?gen.
Sedan min ?ldsta son f?ddes tillbaka 2003 har l?nga vandringar varit f? och l?ngt ifr?n. Vi hanterar n?gra varje sommar, och efter att min Vasques ?ntligen hade spunnit skopan k?pte jag Nike Dunk Sky High Womens ett Adidas Superstar Hombre par Garmont-st?vlar som slutade riva ur klackarna varje g?ng jag bar dem. Jag kommer aldrig att gl?mma den blodiga r?ra som de skapade p? en vandring fr?n Von Trapp Lodge i Stowe, VT. Jag har inte b?ra dem sedan. Efter att ha blivit en l?pare, och sedan uppt?cker mer minimala skor, har jag vant sig vid att vandra mestadels i l?tta l?parskor. De h?ller mig n?ra marken, rockplattor hanterar det mesta som jag vanligtvis st?ter p? p? ett sp?r, och jag brukar inte g?ra n?gonting f?r l?ng eller intensiv, s? super robusta st?vlar ?r vanligtvis on?diga. Jag var upphetsad i h?stas n?r jag var vid Merrell HQ i Michigan och de ber?ttade f?r mig hur de f?rs?kte omstrukturera vandringsstationen med l?rdomar fr?n deras Merrell Barefoot-linje. De introducerade mig till Proterra Sport och Proterra Mid Sport. B?da betraktas som "sn?skoter" -skor, Nike Air Max 1 Womens som Nike Air Max 95 Womens ?r ett slags kors mellan en vandringsstuga och en sp?rskor som Merrell Mix Master. Jag var fascinerad av konceptet och fick par av var och en f?r att prova tidigare i ?r. Proterra Sport och Proterra Mid Sport ?r liknande skor, med Mid har en h?gre vristkrage. Jag har tillbringat mest av min tid s? l?ngt i den nedre delen av Proterra Sport.
J?mf?rt med de flesta skor jag b?r, k?nns Proterra Sport som en tank - mitt par i storlek 10 v?ger in p? 13,8 oz p? min skala. N?r jag g?r in i dem k?nner jag mig som att jag kan krossa n?gonting i min v?g, som om Gudzilla sl?r ner byggnader. Jag antar att det h?r ?r bra om du vill ha skydd p? sp?ret. Den styva sulan k?nns ocks? superstabil - den ger en fin, bred bas och vid 4mm droppe k?nns det inte som om jag har p? sig tv? h?gh?riga skor. Det har ocks? en inverterad slangkonstruktion som de var Nike Air Max 90 Womens v?ldigt Nike Air Max 95 Womens glada ?ver n?r de avsl?jade skoens h?st - jag kan inte s?ga huruvida det ?r b?ttre eller s?mre ?n en traditionell slungad sula, bara annorlunda. Med avseende p? passform ?r Proterra en super bekv?m sko, och en fin avg?ng fr?n m?nga andra vandringsskor jag har slitit. Framfoten ?r bred och kvadrerad - den passar sn?llt som en Keen sko. Gott om utrymme att flytta t?rna runt. Sedan det ?vre ?r ett syntetiskt n?t som andas v?l, tyckte det inte vattent?tt (jag hade det en massa i vinter och det hanterar sn? ganska bra utan att bl?tl?ggas). I allra avseenden har Merrell skapat en vandringssko som drar n?gra av de b?sta aspekterna av minimalism i vandringssko nischen. Den breda framfoten och 4mm dropps?let ?r speciellt bra. D?r jag har st?tt p? problem ?r det med solens styvhet.
IP Logged
Back to top
Pages: 1  Reply Reply Add Poll Add Poll Notify of replies Notify of replies Send Topic Send Topic Print Print

Previous topic | New Topic | Next topic »

Metropolis Reality Forums » Powered by YaBB 1 Gold - SP 1.3.1!
YaBB © 2000-2003. All Rights Reserved.