Labi1995
ForumsNet Member
I love YaBB 1G - SP1!
|
|
net zo goed als iedereen
« on: Oct 26th, 2018, 2:38am » |
Quote Modify
|
Iets waar het artikel niet specifiek over ging, was yoga (tenzij ik het miste), maar ik geloof dat dit om verschillende redenen een groot voordeel kan zijn. In de afgelopen paar weken begon ik regelmatig te oefenen na onregelmatige beoefening gedurende drie jaar. Nu doe ik 6-7 dagen per week yoga. Een beetje van wat ik denk dat de hamstring tendinopathie was die me stoorde tijdens de marathontraining in de herfst is helemaal weg. Een beetje IT-banddichtheid - weg. Pas nadat ik ben begonnen met reguliere yoga. Yoga heeft mijn bewegingsbereik (dat erg slecht was) vergroot, me geholpen mijn hele lichaam losser te maken en verlichting te vinden tijdens stressvolle dagen. Een ding waar ik dol op ben, is dat het een avontuur www.amolan.es is. Tijdens het hardlopen heb ik eindige doelen. Ik wil een Nike Air Max 270 Hombre bepaalde tijd draaien tijdens een bepaalde race. In yoga, oefen ik gewoon en ga waar het mij heen brengt. Dat is een prachtige balans in mijn leven om zowel competitieve oefeningen als vreedzame oefeningen te hebben. Ik geloof niet dat yoga een wondermiddel is, niets is het, maar het heeft zo goed gewerkt voor mij en ik ken veel andere hardlopers. Ik denk dat het me helpt om de kilometers gezond te houden. Gelukkig, met zorg en niet bang om te rusten als dat nodig is, ben ik vorig jaar niet gewond geraakt. Ik had een paar pijntjes en aanmerkingen, maar geen volledig letsel waardoor ik niet trainde. Toen aan het begin van het jaar met een kleine basis en geen trainingen, liep ik een 2-minuten 8K PR. Rust en verzorging werpen zeker vruchten af. Verschillende maanden geleden Nike Air Max 2017 Mujer sprak ik aan de telefoon met Scott Douglas, een schrijver en Nike Air Odyssey Womens redacteur voor Runner's World en Running Times. Mijn eigen boek, Tread Lightly, was net uitgekomen en Scott schreef een eigen boek op een minimalistische manier voor Rodale Press (de uitgever van Runner's World en Running Times). We hebben veel aandacht besteed aan ons gesprek, maar een van de onderwerpen waar we ons op concentreerden, was de toekomst van minimalistische hardloopschoenen. Het boek van Scott werd net uitgegeven en een fragment uit het boek over de toekomst van het minimalisme werd zojuist online gepubliceerd op Running Times. Ik las het fragment vanmorgen en vond het eerlijk gezegd een fascinerende lezing (en niet alleen omdat ik het een paar keer heb geciteerd!). Scott weeft interviews met een aantal mensen die ik heb leren kennen in de afgelopen jaren. Joe Rubio van Running Warehouse geeft zijn kijk op de markt voor Nike Air Force 1 Womens hardloopschoenen en waar het op aan komt. Ik heb hier niet veel over Joe Nike Air Max 2016 Womens geschreven, maar als je ooit de RUNBLOG10-code hebt gebruikt om schoenen van Running Warehouse te kopen, is hij de man die dat heeft laten gebeuren. Joe kent de schoenenmarkt net zo goed als iedereen en zijn opmerkingen zijn zeer verhelderend - hij ziet geen minimalistische schoenen die veel extra marktaandeel krijgen in de toekomst, als hij Douglas vertelt dat hij wel gelooft dat ze hun stempel hebben gedrukt op het ontwerp van hardloopschoenen : Ze zijn enorm invloedrijk, "Rubio zegt over de minimalistische schoenen die het lijkt alsof hij gewoon is bespot. "Als je kijkt naar dingen die gebeuren in de auto-industrie, zie je Porsches die 72 mijl per gallon krijgen voor de snelste productieauto die ze ooit hebben gemaakt. Hetzelfde gebeurt in de loopindustrie. Je Nike Air Huarache Femme hebt deze echt lichte, minimale schoenen die een enorme invloed hebben Adidas NMD Womens op de manier waarop alle schoenen zijn gemaakt. "
|